نحن صامدون

نحن صامدون

هرکس در هرکجا وهر پست ومقامی در جمهوری اسلامی اگر در راستای حکومت جهانی امام زمان (عج ) قدم بر ندارد خائن است. امام خمینی (ره)

میزان محبوبیت دولت در 9 ماهه کاری

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۵۲ ب.ظ

 

 چرا مردم از یارانه انصراف ندادند؟

 

سخنگوی دولت از انصراف بیش از دو میلیون و 400 هزار نفر از دریافت یارانه نقدی و درآمد هزار و 200 میلیارد تومانی دولت از این محل خبر داد.

من شرایط یارانه را دارم چون:

1-دولت ما رو از شعب ابیطالب خارج و به قبرستان بقیع وارد کرد
2- دولت مسکن مهر رو تعطیل کرد
3 - دولت بنزین را گرانتر می دهد
3-آب و برق و گاز رو ۲۵ درصد گران تر می کند
4-تورم رو (فقط تو آمارها) مهار کرد
5-اقتدار ایران را خدشه دار کرد
6-ملت را قبل از عید برای  تخم مرغ و برنج هندی به زمان هاشمی برگرداند
7-برای تغییر مسئولین به جای داس از کمباین استفاده کرد
8- هر کس از دولت انتقاد کنه را بیسواد می گوید
9 - هر جا کم میار تقصیر ها رو گردن دولت قبل می اندازد
باشد که رستگار شویم...

 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۲/۰۳
  • ۷۲۵ نمایش
  • صامد ون

دولت

روحانی

نظرات (۵)

  • عرفان اقوامی
  • بسم الله الرحمن الرحیم 
    سلام بر شما عزیزان!
    به وب ما سر بزنید...........!
    با تشکر
    http://parsisampad.blog.ir
    پاسخ:
    سلام به چشم.
    سلام.
    پس شما جزکسانی هستید که نمی گویند روحانی مچکریم!!!
    همان هیجده!!! میلیونی که به او رای دادند انصراف بدهند کافی است...
    پاسخ:
    سلام 
    من نظرم را اعلام میکنم ، تحمیل نمی کنم .
    سلام.
    ما به روحانی رای ندادیم...
    انصراف هم ندادیم چون دولت به ملت دروغ گفت..قرار بود حامل های انرژی را گران کنند و به ملت سوبسید بدهند تا خودشان مدیریت کنند..حالا انصراف از یارانه بدهند ولی حامل های انرژی همچنان گران بماند...
  • علیرضا هدایی
  • سلام/ صرفا چون حضرت آقا فرمودند مسئولین نظام رو نباید تضعیف کرد ما هیچی نمی گیم ولی خداییش دیگه دارن گندشو در می آرن، هرچی در دوران دولت نهم و دهم عزت و آبرومون تو دنیا بالا رفت،‌ تو دولت یازدهم تحقیر شدیم. سال 86 مشرف شده بودم حج تمتع، حجاج دیگر کشورها تا می فهمیدن من ایرانی هستم منو بغل می کردن و با مشت گره کرده می گفتن احمدی نژاد؛‌ امسال هم جاتون خالی رفتیم تمتع، دستفروشا تا می فهمیدن ایرانی هستیم جوراب ساپورت تعارفمون می کردن. اوضاعیه بخدا.....
    جالب بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی