نحن صامدون

نحن صامدون

هرکس در هرکجا وهر پست ومقامی در جمهوری اسلامی اگر در راستای حکومت جهانی امام زمان (عج ) قدم بر ندارد خائن است. امام خمینی (ره)

تراژدی سلطه / 1

جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۱۲ ب.ظ

ورود سفید پوستان به آمریکا

 

 

در سال 1492دریا نوردی بنام کریستف کلمب، طرحی را به پادشاه و ملکه اسپانیاارائه دادتا با کشتی از سمت غرب به هندوستان برسد. ملکه اسپانیا، تحت نفوذ مستقیم یهودیان دربار، با تضمین مبلغ17000 سکه ی طلابرای سفر کلمب موافقت کرد.

کشتی پرچمدارکریستف کلمب به نام ((سانتاماریا)) در دریا غرق شدو باعث شد تا وی 39 نفر از افرادش را از دست بدهد. آنها درجزیره ای جاماندندوطبق گفته مورخان، کلمب هیچ وقت برای نجات آنان بازنگشت!

برطبق گفته مورخین در سال 60قبل ازمیلاد، یعنی 1552 سال قبل از این که کلمب به آمریکا بیاید، 2 سرخ پوست که نامشان در حفره های تاریخ دفن شده است، اروپا راپیدا کردند، اما کشتی آنها در چند کیلومتری این قاره غرق شد.

کلمب تاجر برده دار حرفه ای بود. وی انتظار داشت در سرزمین های کشف شده، طلا ونقره پیدا کنند اما به جایش سرخ پوستان را پیدا کرد، که این امر ابتدا باعث نا امیدی وی شد، اما کمی بعد متوجه شد که خود سرخ پوستان نیز می توانند منبع در آمد خوبی باشند!

با تشکر از جناب حمیدتوکلی ادامه دارد... 

 

 

نظرات (۱)

سلام به امید نابودی استکبار جهانی و سرافرازی اسلام عزیز
پاسخ:
سلام انشاالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی